1. Prawo odstąpienia od umowy
    • Konsument, który zawarł ze sklepem umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, licząc od daty otrzymania ostatniej zakupionej rzeczy.
    • Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku produktów standardowych tj. wyszczególnionych na stronie. Status produktu niestandardowego jest ujęty w potwierdzeniu zamówienia przesyłanym przez sprzedawcę, czyli na fakturze zakupowej.
    • Produktami niestandardowymi są produkty z czasem oczekiwania powyżej 7 dni roboczych, produkowane na zamówienie klienta, na wymiar lub w wybranym obiciu (tkaninie).
    • Termin posiadania produktu rozpoczyna się w momencie dostarczenia go do klienta.
    • Należy poinformować sklep o chęci odstąpienia od umowy wysyłając pocztą elektroniczną oświadczenie na adres wskazany w zamówieniu.
    • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie poinformować drogą elektroniczną o przyjęciu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    • W celu odstąpienia od umowy, kupujący jest zobowiązany odesłać towar na własny koszt, pod adres uprzednio przez sprzedawce. Ze względu na różne lokalizacje magazynów sprzedawcy, w przypadku odstąpienia od umowy należy najpierw potwierdzić ze sprzedawcą adres do zwrotu towaru.
    • Towar powinien być odesłany w stosownym opakowaniu, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony i nie może nosić śladów użytkowania.
    • Kosument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu w wyniku jego użytkowania. Rzeczowo wyceniona kwota przez sprzedającego odpowiadająca zmniejszeniu wartości produktu może zostać potrącona z kwoty reklamacji.
    • Sklep ma obowiązek zwrócić koszty towaru w terminie do 14 dni od otrzymania towaru na magazyn.
    • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, w jakiej dokonana była pierwotna zapłata za towar.
    • Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia od umowy wybrał sposób dostarczenia towaru w inny niż pierwotny sposób i towar zostanie uszkodzony lub niedostarczony, sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić kosztów za towar kupującemu.
    • Prawo do odstąpięnia od umowy sprzedaży nie przysługuje klientowi który zamówił towar prefabrykowany, wyprodukowany według indywidualnych specyfikacji klienta, na jego zamówienie, według niestandardowego projektu.
    • W związku z powyższym sprzedawca ma obowiązek zaznaczyć w zamówieniu iż projekt został wykonany na ‘indywidualne zamówienie’. Zamówienia przyjmowane drogą elektroniczną również objęte są kategorią zamówień niestandardowych. Pozostałe produkty mogą być zwrócone do 14 dni roboczych zgonie z Ustawą z dnia 30 maja 2017r o prawach konsumenta.
X