Regulamin sklepu internetowego 

§ 1

Sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu www.decorates.pl realizuje Paulina Dziuba, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DECORATES z siedzibą w Kłodzku przy ulicy Letniej 20/31, NIP 8831875343

  • Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail biuro.decorates@gmail.com oraz numerem telefonu + 48 514 726 623
  • Adres korespondencyjny sklepu to: ul. Letnia 20/31, 57-300 Kłodzko
  • Sklep www.decorates.pl jest wyłącznie sklepem internetowym prowadzącym wysyłkę towarów do klienta, tym samym nie posiada on ekspozycji towarów pod wskazanym wyżej adresem.

§ 2

  1. Definicje
    • Klient – oznacza osobę, na rzecz której zgodnie z powyższym regulaminem oraz przepisami prawa mogą być świadczone usługi w formie elektronicznej lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży.
    • Konsument – to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Przedsiębiorca – to w rozumieniu regulaminu osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Regulamin – powyższy zbiór zasad użytkowania sklepu internetowego decorates.pl za pośrednictwem którego klient może dokonywać zamówień droga elektroniczną w sklepie online
    • Sprzedawca – oznacza Paulinę Dziubę prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DECORATES z siedzibą w Kłodzku przy ulicy Letniej 20/31 NIP: 8831875343
    • Sklep Internetowy lub Sklep – serwis internetowy w układzie sklepu za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie, a także poprzez formy kontaktu wskazane na stronie tj. adres mailowy, numer telefonu.
    • Towar – oznacza produkt prezentowany i opisany za pośrednictwem sklepu internetowego przez sprzedawce, właściciela sklepu decorates.pl
    • Indywidualne Zamówienie – Towar nie magazynowany, którego produkcja rozpoczyna się z momentem przyjęcia zamówienia przez Sklep internetowy DECORATES, który jest dostosowany do indywidualnych wymagań Klienta i nie podlega odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.
    • Umowa sprzedaży – to umowa sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego, pomiędzy sprzedawcą a klientem, za pośrednictwem dostawcy, określonego według zamówienia.
    • Dostawa – oznacza firmę kurierską, czyli podmiot z którym współpracuje sprzedawca z zakresie dokonywania dostawy towarów.
    • Zamówienie – oświadczenie woli klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające specyfikacje, liczbę i wygląd towaru oraz sposób dostawy
    • Cena – oznacza cenę Towaru i Usług brutto, umieszczoną obok informacji o Towarze i Usługach. Ceny wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT stosowny dla danego produktu.
    • Dane osobowe – zestaw danych Zamawiającego o charakterze osobowym, przetwarzanych w celu realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę tj. sklep DECORATES
    • Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 3

  1. Postanowienia ogólne
    • Zakup towaru w sklepie decorates.pl jest możliwy bezpośrednio na stronie internetowej przy użyciu formularza zamówień lub poprzez adres e-mail biuro.decorates@gmail.com a także poprzez kontakt telefoniczny. Zakup na stronie internetowej jest możliwy bez rejestracji w serwisie.
    • Wszystkie cechy produktu są opisane w karcie zakupu produktu na stronie sklepu. Ze względu na różne ustawienia monitora, prezentowane kolory mogą nieznacznie różnić się w rzeczywistości. Ponadto sprzedawca zastrzega sobie możliwość występowania różnic w kolorach tkanin i innych materiałów dla zamówień pochodzących z różnych partii produkcyjnych.
    • Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem sklepu przed dokonaniem zakupu. Regulamin sklepu określa zasady zakupów, prawa i obowiązki klienta oraz sprzedawcy. 
    • Regulamin sklepu jest ogólnodostępny, zamieszczony w stopce strony, może być wielokrotnie odczytywany i pobierany przez użytkownika.
    • Niniejszy regulamin stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy kupującym i sprzedawcą.
    • Kupujący oraz sklep komunikują się za pomocą środków przekazu na odległość takich jak korespondencja telefoniczna oraz mailowa.
    • Wszystkie ceny produktów na stronie są cenami brutto, podanymi w Złotych Polskich (PLN). Koszty dostawy towaru, transportu towaru, ewentualnych transportów zwrotnych oraz montażu i wniesienia nie są wliczone w cenę produktu.
    • Sprzedający ma obowiązek poinformować kupującego o kosztach dostawy lub transportu przed złożeniem zamówienia. Koszty zależne są od cennika danego przewoźnika lub spedytora. W przypadku produktów posiadających darmową wysyłkę, podpunkt ten nie obowiązuje.
    • Wszelkie prawa, z wyłączeniem majątkowych praw autorskich oraz praw do własności intelektualnej, nazwy sklepu oraz domeny, strony internetowej i jej zawartości stanowią własność sprzedawcy, właściciela sklepu i korzystanie lub udostępnianie ich osobom trzecim jest niedozwolone. Praw autorskich do treści zamieszczanych na stronie decorates.pl może udzielać jedynie właściciel, tj. Sprzedawca.
    • Strona decorates.pl używa plików cookies, które podczas korzystania przez klientów ze strony internetowej zapisywane są przez serwer sprzedawcy na dysku twardym urządzenia klienta. Stosowanie plików w celach marketingowych przez sprzedawcę nie ma negatywnego wpływu na działania ani własność osób korzystających z serwisu. Wyłączenie plików cookies jest możliwe w przeglądarce internetowej urządzenia klienta.
    • W celu korzystania z serwisu klient musi posiadać dostęp do aktywnego konta poczty elektronicznej.
    • Zakazane jest wykorzystywanie przez klienta treści sklepu internetowego lub jego usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osób trzecich.
    • Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji sklepu internetowego w celu prowadzenia przez klienta działań które miałyby negatywny wpływ na interes sprzedawcy.

§ 4

  1. Składanie zamówień
    • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    • Wybór zamawianych towarów przez klienta dokonywany jest za pomocą umieszczenia produktu w koszyku, poprzez kliknięcie przycisku ‘dodaj do koszyka’.
    • Klient ma możliwość edytowania zawartości koszyka w trakcie składania zamówienia, zmieniania oraz dodawania jego zawartości.
    • W przypadku zamówień hurtowych, zamawiający może zwrócić się do sprzedawcy drogą mailową z prośbą o obniżenie kosztów dostawy.
    • Wysłanie formularza zakupu następuję w momencie naciśnięcia przez kupującego przycisku ‘zamawiam i płacę’. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu. Klient przed złożeniem zamówienia jest informowany o czasie oczekiwania na dostawę, koszcie dostawy oraz koszcie produktów.
    • Po wpisaniu danych do formularza zamówienia przez klienta, wygenerowane zostanie podsumowanie zamówienia.
    • Realizacja płatności w sklepie internetowym decorates.pl odbywa się poprzez pośrednika płatności Przelewy24.
    • Złożenie i opłacenie zamówienia stanowi złożenie przez klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
    • Sprzedawca jest zobowiązany przesłać na adres mailowy klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Stanowi to prawną umowę sprzedaży produktów pomiędzy kupującym a sprzedającym.
    • Klient dokonuje płatności za zamówione towary w formie ustalonej ze sprzedawcą. Płatności są przyjmowane drogą elektroniczną, klient posiada możliwość wyboru formy zapłaty spośród tych podanych na stronie sklepu decorates.pl
    • W przypadku gdy klient składa zamówienie za pomocą poczty elektronicznej, sklep dostarcza klientowi informację zwrotną zawierającą wycenę zamówienia, oszacowane koszty wysyłki i transportu oraz przybliżony czas realizacji.
    • Klient jest zobowiązany potwierdzić zgodność formularza zamówienia oraz potwierdzić zapoznanie się z regulaminem sklepu i jego akceptację.
    • Zaksięgowanie wpłaty od kupującego na koncie firmowym sklepu uznaje się za początek terminu realizacji zamówienia. Sklep jest zobowiązany potwierdzić przyjęcie zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty. W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy sklepem a kupującym.

§ 5

  1. Dostawa
    • Sprzedawca zamieszcza informację na stronie internetowej sklepu o liczbie dni roboczych potrzebnych na dostarczenie towaru do klienta.
    • W przypadku zamówienia towarów o różnym terminie realizacji, dostawa towaru będzie realizowana częściami lub terminem dostawy będzie najdłuższy podany czas realizacji.
    • W przypadku zamówień na większą ilość towarów w koszyku, sklep zastrzega sobie prawo do wysłania ich w osobnym paczkach oraz różnych terminach.
    • Jeżeli termin realizacji zamówienia okaże się krótszy, sprzedawca ma obowiązek poinformować o tym klienta.
    • Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres dostawy wskazany przez klienta w formularza zamówienia.
    • Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar będący przedmiotem umowy sprzedaży bez jakichkolwiek wad.
    • Dostawa towarów odbywa się przesyłką kurierską lub spedycją Zadbano S.A w zależności od gabarytu towaru.
    • Klient zobowiązany jest podać numer telefonu kontaktowego, które zostanie przekazany dostawcy w celu potwierdzenia godzin dostawy.
    • W dniu przygotowania towaru do wysyłki klientowi przekazywana jest drogą elektroniczną bądź telefonicznie informacja potwierdzająca nadanie przesyłki.
    • Sklep nie odpowiada za wniesienie towaru do domu klienta. W przypadku produktów o dużym gabarycie (powyżej 5 kg) zaleca się zorganizowanie dodatkowej pomocy, minimum 2 osób. W przypadku firmy kurierskiej, kwestie wniesienia towaru należą do indywidualnych ustaleń klienta z tymi podmiotami. Sklep nie jest zobowiązany i nie ponosi kosztów wniesienia towaru do domu klienta.
    • Przy zamówieniach o niestandardowych wymiarach, zaleca się aby klient wcześniej dokonał pomiarów szerokości wszystkich drzwi aby upewnić się, że towar może być bez przeszkód umieszczony w miejscu jego przeznaczenia.
    • Koszty dostawy towaru są ustalane indywidualnie dla każdego zamówienia.
    • Przy odbieraniu przesyłki kupujący powinien sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, kupujący ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, sporządzając protokół w obecności kuriera.
    • W przypadku nieobecności klienta pod wskazanym adresem, dostawca jest zobowiązany podjąć próbę kontaktu telefonicznego z kupującym, celem ustalenia terminu w którym klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania towaru do sklepu sprzedawcy przez dostawcę, sprzedawca skontaktuje się z klientem drogą elektroniczną w celu ustalenia ponownego terminu dostawy oraz ustalenia nowych kosztów dostawy, które pokrywa kupujący.
    • Dostawa produktów do klientów odbywa się za pośrednictwem osób trzecich, tj. niezależnych zewnętrznych firm kurierskich oraz prywatnej spedycji.
    • Czas dostawy nie jest zależny od sprzedawcy, jednak powinien on wynosić od 24-96 godzin od nadania przesyłki.
    • Dostawy realizowane są wyłącznie w dni ustawowo wolne od pracy.
    • Sklep nie prowadzi sprzedaży wysyłek za pobraniem, a jedynie po wcześniejszej przedpłacie towaru przez klienta.
    • Klient nie ma możliwości odbioru osobistego towaru.
    • Koszty dostawy pokrywa kupujący.

§ 6

  1. Płatności
    • Klient składający zamówienie za pośrednictwem sklepu ma możliwość uiszczenia opłaty:
    • Przelewem na numer konta bankowego  02 1870 1045 2083 1047 2232 0001
    • Płatności za pośrednictwem platformy Przelewy24
    • Jeżeli klient wymaga wystawienia faktury VAT, jest zobowiązany wnioskować o to wcześniej.
    • Wszystkie ceny podawane na stronie to ceny brutto (z podatkiem VAT) wyrażone w polskich złotych. Ceny produktów nie obejmują kosztów dostawy, które zostały określone w dodatkowym opisie na stronie produktu.
    • Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności za produkt wraz z wcześniej ustalonymi kosztami dostawy na koncie sklepu i po przesłaniu do klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

§ 7

  1. Prawo odstąpienia od umowy
    • Konsument, który zawarł ze sklepem umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, licząc od daty otrzymania ostatniej zakupionej rzeczy.
    • Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku produktów standardowych tj. wyszczególnionych na stronie. Status produktu niestandardowego jest ujęty w potwierdzeniu zamówienia przesyłanym przez sprzedawcę, czyli na fakturze zakupowej.
    • Produktami niestandardowymi są produkty z czasem oczekiwania powyżej 7 dni roboczych, produkowane na zamówienie klienta, na wymiar lub w wybranym obiciu (tkaninie).
    • Termin posiadania produktu rozpoczyna się w momencie dostarczenia go do klienta.
    • Należy poinformować sklep o chęci odstąpienia od umowy wysyłając pocztą elektroniczną oświadczenie na adres wskazany w zamówieniu.
    • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie poinformować drogą elektroniczną o przyjęciu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    • W celu odstąpienia od umowy, kupujący jest zobowiązany odesłać towar na własny koszt, pod adres uprzednio przez sprzedawce. Ze względu na różne lokalizacje magazynów sprzedawcy, w przypadku odstąpienia od umowy należy najpierw potwierdzić ze sprzedawcą adres do zwrotu towaru.
    • Towar powinien być odesłany w stosownym opakowaniu, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony i nie może nosić śladów użytkowania.
    • Kosument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu w wyniku jego użytkowania. Rzeczowo wyceniona kwota przez sprzedającego odpowiadająca zmniejszeniu wartości produktu może zostać potrącona z kwoty reklamacji.
    • Sklep ma obowiązek zwrócić koszty towaru w terminie do 14 dni od otrzymania towaru na magazyn.
    • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiej samej metody, w jakiej dokonana była pierwotna zapłata za towar.
    • Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia od umowy wybrał sposób dostarczenia towaru w inny niż pierwotny sposób i towar zostanie uszkodzony lub niedostarczony, sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić kosztów za towar kupującemu.
    • Prawo do odstąpięnia od umowy sprzedaży nie przysługuje klientowi który zamówił towar prefabrykowany, wyprodukowany według indywidualnych specyfikacji klienta, na jego zamówienie, według niestandardowego projektu.
    • W związku z powyższym sprzedawca ma obowiązek zaznaczyć w zamówieniu iż projekt został wykonany na ‘indywidualne zamówienie’. Zamówienia przyjmowane drogą elektroniczną również objęte są kategorią zamówień niestandardowych. Pozostałe produkty mogą być zwrócone do 14 dni roboczych zgonie z Ustawą z dnia 30 maja 2017r o prawach konsumenta.

§ 8

  1. Rękojmia i reklamacje
    • Sprzedawca zobowiązuję się dostarczyć klientowi towar wolny od wszelkich wad oraz uszkodzeń.
    • Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 12 miesięcy od sprzedaży towaru.
    • Aby odstąpić od umowy należy poinformować, drogą elektroniczną biuro firmy w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Koszty zwrotu towaru niewadliwego pokrywa kupujący. Adres do wysyłki należy wcześniej uzgodnić ze sklepem. Towar powinien być zapakowany stosownie do jego gabarytu oraz specyfikacji, z należytą starannością, mając na uwadze rodzaj transportu.
    • Zwrot kosztów towaru oraz dostawy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
    • Według gwarancji, sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna powstała w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
    • Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu.
    • W przypadku stwierdzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ma obowiązek naprawić, wymienić lub obniżyć cenę wadliwego produktu. Jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa z przyczyn technicznych, sklep ma obowiązek zwrotu kosztów za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.

§ 9

9. Postanowienia końcowe

Umowy pomiędzy sklepem decorates.pl a klientem zawierane są w języku polskim.

Firma DECORATES zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian niniejszego regulaminu. O każdej zmianie klient zostanie powiadomiony poprzez zamieszczenie nowego regulaminu na stronie internetowej sklepu.

W zakresie nieregulowanym w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego, a w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r., ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.

X