FAQ – Najczęściej zadawane pytania.

Jaki jest czas dostawy zamówionych produktów?

Czas dostawy jest zależny od wybranego produktu, meble z naszych magazynów trafiają do Państwa już w 48 godzin od złożenia zamówienia. Meble tapicerowane w wybranej tkaninie realizujemy w czasie od 10-25 dni roboczych, w zależności od wybranego produktu.

Jaki jest czas na zwrot towaru?

Na zwrot towaru mają Państwo 14 dni od daty zakupu. Dotyczy to jedynie towarów z magazynu, z wyłączeniem mebli tapicerowanych na zamówienie w wybranej tkaninie, mebli na wymiar oraz towarów modyfikowanych na życzenie klienta.

Kto płaci za zwrot towaru?

Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący, w przypadku reklamacji koszt odbioru towaru pokrywa sklep.

Gdzie zwrócić zamówiony towar?

W przypadku chęci zwrotu towaru, należy każdorazowo skontaktować się ze sklepem. Dopiero po wskazaniu adresu do zwrotu towaru, klient może odesłać towar.

Skąd pochodzą oferowane produkty?

Stawiamy na rodzime firmy, dlatego ponad 90% naszego asortymentu pochodzi od firm z Polski!

Jaki kurier dostarczy paczkę?

W zależności od gabarytu mebli, kurierzy z jakich korzystamy to Inpost, Pocztex oraz spedycja Zadbano. W wyjątkowych przypadkach paczki mogą być dostarczane przez innych przewoźników.

Czy dostawa jest zawsze darmowa?

Większość naszych produktów w sklepie wysyłamy do Państwa gratis! Wyjątek stanowią produkty o dużym gabarycie, dla których koszty wysyłki obliczamy indywidualnie.

Jak mogę zapłacić za zamówione produkty?

Po złożeniu zamówienia płatność możliwa jest poprzez Przelewy24, jeśli nie udało Ci się dokonać płatności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta w celu zapłaty przelewem tradycyjnym.

X