1. Rękojmia i reklamacje
    • Sprzedawca zobowiązuję się dostarczyć klientowi towar wolny od wszelkich wad oraz uszkodzeń.
    • Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 12 miesięcy od sprzedaży towaru.
    • Aby odstąpić od umowy należy poinformować, drogą elektroniczną biuro firmy w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Koszty zwrotu towaru niewadliwego pokrywa kupujący. Adres do wysyłki należy wcześniej uzgodnić ze sklepem. Towar powinien być zapakowany stosownie do jego gabarytu oraz specyfikacji, z należytą starannością, mając na uwadze rodzaj transportu.
    • Zwrot kosztów towaru oraz dostawy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
    • Według gwarancji, sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna powstała w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu.
    • Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu.
    • W przypadku stwierdzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ma obowiązek naprawić, wymienić lub obniżyć cenę wadliwego produktu. Jeżeli wymiana lub naprawa jest niemożliwa z przyczyn technicznych, sklep ma obowiązek zwrotu kosztów za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.
X